marți, 13 octombrie 2009

Reînvăţând să visez

Ieri seara m-am întors de la Bucureşti de la un seminar absolut extraordinar cu Robert Moss. Le mulţumesc Cristinei şi lui Aurel că au făcut ceea ce englezul numeşte "forcing someone into his/her luck", adică m-au forţat la propriul meu noroc...
Au fost trei zile care mi-au readus plăcerea visului şi a visării în general, dar şi încrederea că nimic din jurul nostru nu se întâmplă din...întâmplare :)
Am învăţat să reintrăm în propriile noastre vise, să intrăm în visele altora pentru a le oferi susţinerea de a-şi găsi singuri forţa pentru a merge mai departe, am învăţat puterea infailibilă şi simţul umorului atât de special al "oracolului", am văzut în ce măsură un vis poate da puterea necesară pentru învingerea unei boli şi nu în ultimul rând am primit minunate mesaje din locul unde există adevăr, frumuseţe, iubire, dar şi determinarea de a ne găsi curajul şi mai ales încrederea, indiferent de lucrurile care se întâmplă în jurul nostru.
În tot acest timp ne-am minunat cu toţii de forţa lui Robert, de viaţa care îi curge prin vene cu o viteză ameţitoare, de voinţa şi "jucăuşenia" cu care nu numai că a învăţat multe cuvinte româneşti, dar a şi pătruns în spaţiul viselor, limbii, culturii şi mitologiei noastre. Martorii tuturor acestor lucruri stau postările de pe blogul lui (http://www.mossdreams.blogspot.com/), postări scrise noaptea, după zile pline şi seri cu tulburel, mici şi cântec.
Mulţumesc, Robert, pentru readucerea visului în viaţa mea!

5 comentarii:

ajnanina spunea...

de acum urarea ,,vise placute" suna si mai frumos...

iti multumesc pentru contributia ta la aceast seminar: de duminica dimineata, cand am auzit doina, am intrat cu adevarat in vis si in joc :))

vise asa cum le vrei si cum ti le construiesti...
Jeanina

adrian spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
adrian spunea...

buna Jojo - ne-am intalnit la introducerea de vineri seara. si eu sunt din Sibiu, si chiar de acolo veneam in ziua respecitva.

mi-ar face placere sa mai vorbim, da-mi un mail la valcster-la-gmail-punct-com daca ai chef!
Adrian.

(ps: gresisem email-ul asa ca am repostat)

selena spunea...

Draga Janina,

Multumesc pentru comentariu si pentru incurajari. Sper ca visele noastre, ale tuturor sa fie frumoase si implinite, iar daca va fi sa avem parte si de vise urate, sa avem puterea sa le infruntam! :)

Cu drag,
Ioana

selena spunea...

@ Adrian - Nu stiam ca esti din Sibiu...mare coincidenta :)
Eu plec vineri din nou la Bucuresti si o sa ma intorc numai pe la inceputul lui noiembrie (o sa ma duc la cursul de practicanti samanici), dar atunci scriu sigur. Dar pana una-alta, la mailuri raspund si din tara :)
Cu drag,
Ioana